Mysig dejt på ”G”

Hej alla fina!

Vad gör ni?

Själv sitter jag på jobbet och försöker få något vettigt gjort. Det går sådär lite trögt idag tycker jag men så är det ibland.

Tycker alltid jag skriver att dagarna går så fort men det är verkligen så. De bara rusar iväg, känner inte ni så också?! Ibland tycker jag det är skönt men samtidigt lite skrämmande. Livet liksom rinner iväg… Därför är det bäst att fylla på med så mycket roligt som möjligt, visst?!

Nu idag t ex, ska jag iväg till hufvudstaden för en liten efterlängtad dejt. Vem eller vilka jag ska träffa får ni veta i morgon. Eller om ni är nyfikna så kan ni ju alltid kolla in mig på Instagram, där heter jag ”piapling” och där uppdaterar jag bilder lite oftare än jag uppdaterar här.

Just det, har ju bokat in mig på det här roliga eventet också. Som sagt, fylla på med roliga upplevelser ska det bli fokus på nu!

StoraBloggdagen

Ska ni också gå?

Nu är det bäst jag sätter fart och jobbar lite!

Puss, kram och Kärlek

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 26år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 24 och dottern är 22 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Mysig dejt på ”G”

  1. sahrabunner skriver:

    Jaaaaaa!!!!
    Vad kul att du bokade. Det kommer bli jättekul

  2. Tina skriver:

    Va kul då ses vi Stockholm i maj, ska bli så himla roligt. Ha nu en toppendag med din hemliga date imorgon. Kramisar Tina

  3. Channal skriver:

    Mysigt med date! En klassiker för er! Ni kommer ha det jättemysigt!!

    Det där eventet i Sthlm låter ju lite spännande!

    Ha en trevlig kväll! KRAM Anna

  4. Freja skriver:

    Kul med bloggträff! Det är tunnsått med sådana här i byhåla…

  5. ergo sum skriver:

    Eventet låter jättehärligt! Synd att det är lite långt till Stockholm bara… Och du, ha det underbart på dejten. Och snälla, hälsa Pi… Hoppas hon mår väl!

    Kramar

  6. dianasdrommar skriver:

    Jajamen, jag ska gå vad kul då får vi äntligen ses 🙂 stor kram Diana

  7. Jane skriver:

    Jag tror inte det . Nästa gång kanske.
    Kramar i massor / Jane

Lämna en kommentar