Gladtorsdag

Efter att förra torsdagen listat ett par saker som jag var extra glad för just den dagen tänkte jag det skulle bli ett stående inlägg på torsdagar.

Det kan vara en sak eller flera. Det kan vara stort eller smått.

Nu är jag alltid lite extra glad på torsdagar eftersom det bara är en dag kvar till fredag och helg men det är så uppenbart så det gills inte.

Idag är jag extra glad att min älskade man kommer hem efter att ha varit borta ett par dagar på kurs. Vi har varit tillsammans i 28 år och i sommar firar vi silverbröllop. Jag blir fortfarande pirrig när jag tänker på honom och saknar honom massor när han är borta. Måste vara det som kallas kärlek va?!

IMG_4285

Mitt ❤

Ooops, nu ringde han precis att han var klar och klarat slutproven på kursen. Bra jobbat där!

Hoppas ni får en härlig torsdag och att någonting gör just dig extra glad idag!

Puss, kram och Kärlek

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Gladtorsdag

  1. Jeanette skriver:

    Kärlek är underbart! Grattis till alla era år ❤

  2. Channal skriver:

    Länge leve kärleken! Den är bara bäst!

    Fin lördag till dig! Kram Anna

  3. Anncathrine skriver:

    Hej Pia!

    Härligt att höra att du fortfarande känner så efter så många år, samma här faktiskt, och hmmm, några år längre här… Istämmer med Anna; Länge leve kärleken
    Tycker absolut du ska prova musslor, såååå gott! Ostron och sniglar klarar jag inte att äta, men musslor är något helt annat.

Kommentera

