GOTT NYTT ÅR!

Hej och God fortsättning på det nya året!

Som ni kanske märkt har jag inte bloggat på typ evigheter. Vet inte hur det blir nu heller men tänker att jag kanske smyger igång lite försiktigt igen. Ser ju, vilket är helt otroligt, att ni är några som är trogna och kikar in här lite varje dag fast här ekar tomt.

Tänker inte köra någon årsresumé. Nu är det framåt som gäller!

Startar lite försiktigt med ”Idag-listan”

Nu : Jobbar!
Tidigare : Tja, har inte hunnit just nåt annat än jobba idag men varit ledig en hel del under helgerna så det känns helt ok att köra igång igen.
Kläder : Svarta byxor, vinrött linne och vinröd blus från Kaffe. Inga smycken förutom örhängen från Snö idag.
Borde : Träna mer, som vanligt men just nu kanske ta tag i allt jobb som ligger och som måste struktureras upp.
Längtar till : Det blir ordning på jobbfronten. Förändringens vindar blåser försiktigt och det kommer bli en del förändringar men ändå nästan som vanligt, men det tar tid.
Undrar : Om det blir någon ordning någon gång…
Känner mig : Utvilad
Tycker att : Livet är rätt gott just nu
Gillar : Att vardagen snart är här igen hur konstigt det än må låta
Gillar inte : Att det river i min hals. Villintevillintevillinte bli sjuk!
Citat:
 nallepuh
Kanske ska ta mig iväg en sväng och köpa lite medikamenter för halsen så det där som river inte får mer fäste.
Tusen tack för att ni fortfarande hänger med!
Puss, kram och Kärlek
Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till GOTT NYTT ÅR!

  1. homehopedreams skriver:

    Åh, känner du också att det är dags att börja träna, jag känner samma sak! Usch, vad jobbigt! Jag tycker också att det är skönt med lite rutiner, så man inte ligger och glor på tv bara hela dagarna. Hoppas du får en bra dag och vad roligt att höra av dig igen! 🙂

  2. Channal skriver:

    Hallå söta du! Kul att se dig här. saknar dig massor!! Älskar Nalle Puh!

    God fortsättning! KRAMAR Anna

Kommentera

