Turkietbilder

Hej hopp!

Nu är jag hemma i kära Sverige igen (kom i söndags) och vad jag kan förstå så valde vi fel vecka att åka. Förra veckan när vi var borta var det tydligen superhärligt väder här hemma och denna veckan, nja, inte så bra va?! Aja, spelar ingen roll egentligen då vi hade strålande sol och ca 30 grader varmt varje dag 🙂

Vi var på ett ställe som heter Kadikale Resort och ligger utanför Bodrum. Närmaste lite större ställe heter Turgutreis och dit är det ca 3-4km från Kadikale.

Vi var på samma ställe förra året och då tillsammans med mannens familj, totalt var vi då 15 pers och nu var det bara mannen och jag. Vi är väldigt nöjda med Kadikale. Det är ganska lugnt, det är väldigt vackert, det är god mat och perfekt om man som vi bara vill koppla av och ta det lugnt. Det är allinclusive också. Dock måste jag säga att en vecka är precis lagom på den typen av semester när man liksom inte gör någonting annat än solar, badar, äter och dricker typ…

Idag väntar ett välbehövligt besök hos frissan!

Puss, kram och Kärlek

Här kommer lite bilder

IMG_4195

IMG_4283

IMG_4284

IMG_4208

IMG_4285

IMG_4286

IMG_4287

IMG_4289

IMG_4288

 

IMG_4290

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Turkietbilder

  1. sahrabunner skriver:

    Kanonfina bilder. Det ser helt underbart ut och det verkar ha varit en perfekt vecka att åka. Lite lugnare än under högsäsong. Och brun och fräsch blev du också. Inte för att du inte var fräsch innan, men brun då. Kram. HÄrligt att ha dig tillbaka and thank god for instagram

  2. kakaobonan67 skriver:

    Det var en perfekt vecka!
    Tack, det är helt ok att vara tillbaka faktiskt…
    Visst är det super med Insta, tyvärr dålig anslutning men några bilder blev det iaf.
    P&K

  3. ergo sum skriver:

    Underbara bilder!!!!! Och skit i vädret hemma – SÅÅÅ bra var det inte!! *skrattar* Välkomna tillbaka!

    Kram

  4. Ekenäsliv skriver:

    Ååååå vilka ljuvliga bilder!!
    En resa till sol och bad hade verkligen varit skönt nu.
    Att glömma allt som känns tungt.
    Tack för fina ord.
    Kram Anna

  5. Channal skriver:

    Fantastiskt ställe och bara få rå om varandra! Underbart!! Du är så solbränd och fin! Välkommen hem till ruggvädret!

    Kramar Anna

  6. Home2tiny skriver:

    Vilka ljuvliga bilder. Blir lite sugen på att åka till Turkiet, har aldrig varit där. Det där med all inclusive är både på gott o ont, smidigt på många sätt men mycket man ”unnar” sig.. Fräsch o snygg är du o den där solbrännan är jag allt lite avis på. Kramisar Tina

  7. Vilka härliga bilder. Fin du är.
    Trevlig kväll
    Kram Pia

Kommentera

