Älskar att göra bra reafynd!

Såg att en av mina små favoritbutiker i min närhet hade 50-70% på alla höst och vinterskor. Såklart var jag ju ”tvungen” att stanna till där på hemvägen igår.

Tycker det är svårt att reafynda, brukar mest vara skräp kvar när jag kommer på att jag ska ha nåt eller så finns inte storlek. I denna lilla pärla till butik har jag dock ofta tur. Många av mina lite roligare skor har jag fyndat just där.

Gissa om jag blev glad igår när just dessa stod på hyllan med min storlek! Har fingrat på dessa tidigare men då det är en typ av sko som jag använder så sällan och redan har hemma så kändes det onödigt. Nu med 70!! % rea var det inte ett dugg onödigt. Snygga som attan och dessutom sköna, var ju bara tvungen att slå till. Från Clarks kommer dem.

clarks

Så dessa tillsammans med en annan liten goding ifrån PW collection som jag också köpt i samma butik (vid ett annat tillfälle) kommer jag dra på mig ikväll när det är show på Hamburger börs.

15324_1be34641e72bcadfdc2e4e65b1390062

Butiken ligger i Järna och heter Skoliss/DAX och säljer väl valda skor och kläder. Den gulliga ägarinnan med personal är alltid glada och hjälpsamma och de vet vad som passar och kommer alltid med bra tips. En butik där jag känner mig sedd och får bästa hjälpen. Perfekt om ni frågar mig!

ps, detta inlägg är inte sponsrat.

Här har snön vräkt ner hela morgonen men nu verkar det övergå i regn, men vet ni, idag gör det ingenting för det är FREDAG!!

Puss, kram och kärlek

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Älskar att göra bra reafynd!

  1. Therese skriver:

    Jättefina saker! Alltid kul med rea-fynd! Du kommer att vara snyggast i kväll!

  2. Sahra skriver:

    Är det klänning eller kjol o överdel. Hur som helst. Väldigt snyggt. Du kommer bli snyggast på börsen

  3. Freja skriver:

    Klänningen är superfin och skorna coola, bra fynd!

  4. ergo sum skriver:

    *ler* RIKTIGT fint rea-fynd! När det är på det viset är man ju hur glad som helst! Grymt snygg klänning/kjol&topp också! Hoppas ni har det riktigt trevligt i kväll!

    Kramar

  5. Sandra skriver:

    Jamen rea är ju det bästa som finns! Det gillas!! Kul när man hittar en butik man gillar och får bra hjälp, oftast går man ju mer än gärna tillbaka!
    Snygga skor och kläder har du iaf hittat!
    Hoppas det var en lyckad kväll
    Kramar Sandra

  6. Home2tiny skriver:

    Woooow vad snyggt allt är . Både sko, kjol o blus allt är i min smak o väcker habegär, säger bara grattis till årets fynd. Kramisar Tina

  7. Channal skriver:

    Så snyggt! GRATTIS till fynden!! De väntade på dig.

    KRAM Fina du! Anna

  8. Lotta skriver:

    Oh la la! Så snyggt! Jag hade behövt något sånt här läckert på resan 😉 Rea är bäst!

    Tack kära du för fina ord hos mig! Resan var underbar. Jag fotade som en galning och kom hem med över 1000 bilder! Har lagt upp 2.5% nu på bloggen, nästa 2.5% kommer senare 😉

    KRAM!

Kommentera

