I som i

I 002

 

Igelkott såklart! Den här lilla rackaren kom på besök när vi var hos mamma och pappa i somras. Han brukade komma en sväng på kvällen och kolla om det fanns något att äta. Han mumsade glatt i sig köttet han bjöds på.

I 001

 

Den här kom på besök hemma hos oss. Vi brukar alltid ha igelkottar på tomten så det är inte en så ovanlig syn. Tycker de är riktigt söta jag!

Det var dagens inlägg i fotoutmaningen där det gäller att samla in pengar till Rosa Bandet. För varje kommentar jag får skänker jag en krona så det är bara att kommentera på nu.

I morgon ska jag förresten på mammografi. En fantastisk möjlighet vi har och som jag absolut tycker man SKA gå på!

Nu ska jag se om de lagar något smarrigt i Halv åtta hos mig!

Puss, kram och Kärlek

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till I som i

  1. sahrabunner skriver:

    Tycker också igelkottar är soupersöta.
    Kan du gissa vad jag har imorgon?

  2. Helena skriver:

    Vi har också en söt liten igelkott som kommer på besök här hemma.
    Hoppas det går bra på mammografin!
    Kram

  3. Karin skriver:

    Å vilken fin bild du har tagit på din igelkotte, min ville inte alls vara med på bild 🙂 Karin

  4. Eva Olsson skriver:

    Älskar igelkottar!

  5. ergo sum skriver:

    Iggisar!! Vi har också några som brukar smita in i trädgården. Hur söta som helst!

Kommentera

