Hipp Hurra!!

Idag fyller den finaste, sötaste, bästaste, raraste och vackraste år. 18 år. Grattis min underbara dotter Hanna på födelsedagen!

Jag vet, detta är ett rent skrytinlägg men på min blogg får jag göra som jag vill och idag vill hag hylla min fina dotter med en bildbomb.

Isn´t she lovely?!

IMG_1701

DSCN0041

251793_1745656649915_1752101_n

Hanna skolfoto 002

281976_1868755807317_1893418_n

midsommar 004

Hanna

IMG_0498

Skåne 006

Konfirmation 005

8101_3470522170475_362808918_n

Puss, kram och Kärlek!

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Hipp Hurra!!

  1. Anncathrine skriver:

    Åh, Pia! Du har en fantastiskt söt dotter! Vacker! Och ja, jag har ju sett henne så jag vet att hon är precis lika snygg i verkligheten. Och trevlig.
    Klart vi ska få se många bilder idag på 18-årsdagen! Stort Grattis till henne! Jättesöta 18-åringen!

    Önskar er en riktigt härlig kväll

    Kram Anncathrine

  2. sahrabunner skriver:

    Skryt på du. Du har all rätt. Hon är superfin. Och hon brås rejält på dig
    Jram

  3. Channal skriver:

    Det är ju sant!! Hanna är jättesöt o vacker! Tänk, nu är våra små flickor myndiga! Puss o Grattis!!

    KRAMAR Anna

  4. Therese skriver:

    Klart du ska visa massa fina bilder, hon är ljuvlig både då och nu! Kram

  5. Jaa hon är underbar! Vacker innefrån och ut!
    Kram

  6. Freja skriver:

    Hälsa och gratta!

    Tack för dina fina ord inne hos mig, det värmer.

  7. Veronica skriver:

    Snygg chey – precis som sin mor 🙂 Gratta på och ha en härlig kväll!

  8. Håller med, det är bara att skryta på, otroligt vacker dotter du har !!
    Ha en fin kväll.
    Kram Pia

  9. Tina skriver:

    Klart du ska skryta om din fina dotter. Förstår att mammahjärtat svämmar över, 18 år det är stort. Stort grattis i efterskott. Kramisar Tina

  10. Grattis till din söta dotter! Kul att se hur hon vuxit upp från en sockersöt unge till en vacker tjej!
    Kram Helena

  11. Hipp hipp hurra!
    Verkligen fin dotter du har.

    Kram Helén

  12. mammaxtre skriver:

    Då har vi barn i samma ålder. Min ena son blir 18 år på torsdag, han längtar och jag vill stoppa tiden 🙂

    Fin dotter, helt klart värd att skrytas över 🙂

Kommentera

