Nån som vill ha?

Min absoluta favoritmascara är Max Factors Masterpiece Max. Jag har testat en himla massa mascaror, både dyra och billigare, men jag kommer alltid tillbaka till min favorit.

För ett tag sen så köpte jag en ny på extrapris, brukar passa på då, för att ha på lager när den gamla tar slut.

När jag så bryter plasten för att öppna och kolla så visar det sig att jag tagit en brun/svart. Jag använder bara svart mascara.

Nu undrar jag därför om det är någon av er som använder och vill ha en helt ny (öppnad men oanvänd) brun/svart mascara Masterpiece Max.

Skriv en kommentar här på bloggen (inte på FB) om du är intresserad. Om det är flera så kommer jag låta lotten avgöra vem som får den.

Puss, kram och Kärlek

max-factor-masterpiece-max-high-volume-definition-mascara_250x250

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Nån som vill ha?

  1. Yvonne skriver:

    Behöver ny mascara o testar gärna en ny. Köpte en ny sort från Lumene nyss men kan inte med borsten!
    Föredrar brun/svart till vardags!
    Kram Yvonne

  2. ergo sum skriver:

    *Ler* Men vad trevligt! Jag gör gärna ett försök på den då jag bara använder svartbrun eller brun mascara. Dessutom tycker jaf väldigt mycket om just det märket… Önskar jag kunde ha erbjudit ngn felköpt vara i utbyte..

    Hoppas din vecka är bäst! Kram

  3. Channal skriver:

    Hände mig också en gång! Köpte en svart mascara men den var brun! Gick det också men det kändes fel!

    KRAM Anna

  4. Paula´z Värld skriver:

    Oj, vad kul med tävling! Jag vill ha en ny mascara !

    Kram

  5. Åh vilket fint märke! Men tyvärr kör jag också bara på svart.
    Kram!

  6. Din älsklingsson skriver:

    Jag använder alltid brun/svart, skulle vara sååå kul om just jag blev den lyckliga vinnaren!

  7. Freja skriver:

    Åhh, jag har köpstopp och får inte köpa någon mascara och den jag har lever på sina sista droppar, så jag skulle jättegärna vinna en ny! Inte så kul att gå blekögd på mellofinalen…

  8. Camilla skriver:

    Skulle gärna vilja testa för mitt märke gör inte min favvo längre….. blir dyrt att testa massa nya…. kanske ditt märke kan bli min favorit : )

  9. Anncathrine skriver:

    Klart man vill ta chansen i din utlottning!
    Blir lite nyfiken på att prova det märket, tycker också att det är svårt att hitta en bra, har i många år använt Clarins mascarna, men nu har jag slutat med den, tycker att den börjat fälla, vet inte om dom gjort om den, eller om det hänt något med mina ögon, kanske att man blir lite hängingare på ögonen för varje år???!! Neej, så kan det väl inte vara? Jaja, håller iallafall på o provar andra märken men det här har jag aldrig provat.

    Ha en bra fortsättning på veckan
    Kram Anncathrine

Kommentera

