Naglar

Tjingeling så här på söndagkvällen!

Har ni haft en skön helg? Här har varit fullt hus då vi haft min kusin med familj på besök hela helgen. Nu känns dem som familjemedlemmar så det är inte så mycket att passa upp utan vi hjälps åt med det som ska göras i matväg och så och annars så umgås vi mest och chillar. Alla ungdomar, Dennis, Hanna, min kusins båda och Dennis flickvän, var till Stockholm på lite shopping igår och jag och min kusin var i närmaste lilla samhälle på liten utflykt. Shoppade mig bla en ny blus, alltid lika kul!

Idag efter hela gänget åkt iväg så åkte till svärfar på lite farsdagsfika. Min pappa bor tyvärr för långt bort för att bara kvista över på en fika så det fick bli ett telefonsamtal.

Har ju lovat för länge, länge sen att jag skulle visa lite av alla nageldekorationer som Hanna gör på sig själv. Det är alltså hon som målar allt själv (på både vänster och höger hand) och det är hennes egna naglar. Inga lösnaglar eller gele alltså.

Håll till godo!

 

 

 

 

 

Jag tycker hon är superduktig!

Nu ska jag fika lite och kolla Solsidan!

Puss och Kram!

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Naglar

  1. sahra skriver:

    Oj. Hon är inte bara duktig. Hon är souperduktig

  2. Freja skriver:

    Fantastiskt duktig! Helt otroligt bara att kunna måla naglar så snyggt, att kunna göra det på sig själv låter helt ouppnåeligt! Magiskt fina naglar!

  3. ergo sum skriver:

    Jädrar!!! (ursäkta) men hon är superduktig! Verkligen. Skrattar lite gott när jag tittar ner på mina egna fingrar.. Suck.
    Men det låter som ni haft en härlig helg! *ler*

    Kramar

  4. Madeleine skriver:

    Men gud vad snyggt. Ska visa dottern så att hon kan få lite inspiration 🙂

    Kram/M

  5. Channal skriver:

    WoW!! En konstnär! Fantastiskt arbete… kul!!

    Solsidan gav många skratt! KRAM Anna

  6. wwildrose skriver:

    Ja hon var duktig! Jag såg flera där som jag själv skulle vilja ha!

    Låter som helgen varit härlig! Jag älskar att få besök men tyvärr händer det inte så ofta längre då jag flyttat till ett ställe som ligger lite avigt till.
    Ha en härlig måndag!

    Kram!

  7. Blondie skriver:

    Så underbara!! Hon är verkl duktig !!

  8. paulazegnablogg skriver:

    Oj, vilka naglar 🙂
    Hon är jätteduktig!!

  9. Therese skriver:

    Superfina naglar. Mina tjejer håller också på, otroligt vilka skapelser de kan få till. De har inte heller lös-eller gelénaglar utan målar på sina egna. Jag skulle aldrig ha tålamodet, för pilligt! Kram

  10. FINT!! Har tänkt kommentera flera ggr men jag kan inte kommentera från mobilen 😦
    Ljusen är beställda.
    Några nagelmålningar är ju superfina, eller jag menar har några favoriter! Ser genast typ röda paket med guldsnöre målade på naglarna till jul…
    Kram

  11. Anncathrine / Blommiga Rutan skriver:

    Helt otroligt att hon kan göra dettta på sig själv!!! Supersnyggt! så läckert! Försökte titta vilken som är finast, men det var ju inte lätt! Alla ser ju så himla fina ut! Men, tror nog att jag fastnar för den svarta och rosa längst ner till höger.
    Hälsa dottern att hon är en stjärna på naglar!!!!

    Kram Anncathrine

Kommentera

