Snart slut

Ja, nu är den här helgen också slut snart. Lediga dagar går alldeles för fort tycker jag. Jobbdagar går också fort men när det äntligen blir helg och ledigt så bara försvinner dagarna. Har dock haft en bra helg. Lugn och skön. Har mest bara ”varit”. Tränat lite, städat lite, tvättat lite, umgåtts med familjen, ätit gott. Lite av varje med andra ord.

Idag när solen sken som bäst tog jag mig ut på en pw. Har så ont i ena hälsenan igen (ni som hängt här ett tag vet att det är en följetong med mina/min hälsena som konstant är inflammerad) men jag trotsade det till förmån för solen och möjligheten att tanka lite d-vitamin. Häng med på min soliga men kyliga runda.

 

 

 

 

Hoppas ni också haft en härlig helg och är laddade för en ny spännande vecka!

Puss o kram!

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Snart slut

  1. Freja skriver:

    Vilka härliga bilder! Vi missade det fina vädret idag, men hade det trevligt i våra försök att sälja barnkläder ändå…

  2. sahrabunner skriver:

    Haha. Vad har du för snygg mössa?
    Vackra bilder. Alldeles spegelblankt och klarblå himmel. Änglarna var på sitt bästa humör igår.
    Vad ska du göra med hälen då? Skit också att det är tillbaka
    Kram

    • kakaobonan67 skriver:

      Ja du, jag och mössa går inte riktigt ihop men vad gör man inte för att inte frysa? Det är Hannas, en gammal Seger, ok prommismössa ändå.
      Hälen vetefasen vad jag ska göra med. Har ju behandlat den två omgångar utan att det håller så det är väl bara att gilla läget antar jag…
      Kram

  3. wwildrose skriver:

    Vilka fina bilder! Och jag håller också med, mössan var ju jättesnygg!

    Kram ❤

  4. Oh, den vändan har man gått många gånger och åkt spark…
    Kram

  5. dianasdrommar skriver:

    Underbara bilder Pia stor kram Diana

  6. ergo sum skriver:

    Härliga, härliga bilder!!! Önskar verkligen din/a hälsena/or kunde bli helt bra. Sådant där är usch..
    Jag har läst ifatt inne hos dig Pia, då jag varit borta ett tag. Den grytan förstår jag att du älskar! *ler*

    Ta hand om dig och kram

  7. Channal skriver:

    Härlig krispig PW och vilka fantastiskt vackra förgätmigejögon du har!! Mössan är super-FAB på dig! KRAMAR Anna

  8. Saknar dina inlägg! Kom tillbakaaaa!

Kommentera

