Jag är en vinnare!

Plötsligt händer det…

Aja, inte att jag vinner en massa pengar på Triss (har inte hänt än i alla fall).

Men, jag har varit med i en tävling inne hos Emma där hon i samarbete med Reunionhome tävlade ut doftljus. Tävlingsmomentet var att själv hitta på en doft på doftljus. Jag älskar doften av Smultronjasmine (shersmine) så det var min doft.

Den som vann första pris vann ett helt års förbrukning av deras fina ljus, 12 st. Vinnande doft var just Smultronjasmine men det var inte jag som vann det stora priset. Jag vann däremot ett valfritt ljus ifrån deras kollektion och jag är superglad! Ska bli så spännande att få hem ljuset. Doften jag valde heter ”Lavendel vid citronträdet”, låter helt fantastiskt!

Ikväll är det zumbadags!

Var rädda om er!  //  Kram

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Jag är en vinnare!

  1. sahra skriver:

    Grattis. En förtidig födelsedagspresent

  2. Det lätt gott! Grattis!
    Och ikväll är det tvättdags för mej! 🙂

  3. tävlade ut- är du säker…
    KUL! alltid roligt att vinna!!
    Kram

  4. Freja skriver:

    Grattis till vinsten! Schersmin har vi i vår trädgård, men jag har grävt upp den och flyttat på den så i sommar blommade den aldrig. Men den har en fantastisk doft!

  5. ergo sum skriver:

    *ler* Åhh, vad roligt!! Grattis! DET händer aldrig mig.. Jo, en gång: jag var sju år, klassens julfest (som mina föräldrar i egenskap av att vara klassföräldrar hade ordnat) på det lotteriet vann jag sex glas. Whiskeyglas..med älgar på.. *suck*

    Kram

  6. Channal skriver:

    GRATTI! Alltid kul att få vinna! Tycker om doftljuset jag fick av dig… brinner vackert och sprider en härlig parfym!
    Ha en fin dag! KRAM Anna

  7. Therese skriver:

    Grattis, händer inte mig heller…i alla fall aldrig i dessa Blogg eller Fb lotterier! Kram

  8. elina skriver:

    Så fin blogg, du har har inne:-) doften lät som en riktigt bra kombo! Ha det gött! Kram från Köpenhamnmorsan

  9. Annika skriver:

    Vad fint du har här inne. Och grattis till ljuset! Vad mysigt, låter som det kommer att dofta gott hos er. Kram

Kommentera

