Det kan vara en pärs att vara förälder ibland

Hej alla finingar!

Veeet att jag är kass på uppdatering men det blir så ibland…

Idag har jag nog gått ner flera kilo i vikt genom toabesök. Nej, jag är inte magsjuk alls har bara varit nervös som tusan. Finaste sonen har både haft körkortsteoriprov och uppkörning idag och jag var den enda som visste om det. Tänk att det ska vara så jobbigt. Väntan, förväntan, glädje, sorg, förtvivlan, lycka, allt för hans skull.

Hur gick det då?

Grattis världens bästa Dennis till körkortet! Så himla skönt!!

Nu är det en mamma som jobbar sista timmen på jobbet med ett big, very big, smile på läpparna!

Sköt om er!  //  Puss o kram

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Det kan vara en pärs att vara förälder ibland

  1. Helena Östling skriver:

    Ett stort grattis till Dennis!!! Förstår att du varit nervös idag 🙂

  2. Annika skriver:

    Så roligt!! Grattis till sonen. Förstår att det var nervöst för dig. Ha en lugn kväll nu. Kram

  3. Channal skriver:

    Jättekul och skönt för mamman 🙂 att det gick bra! GRATTIS till Dennis!

    KRAM Anna

  4. Tänk så bra! Nu blir allt lite lättare på alla sett.

  5. Freja skriver:

    Gratta sonen, duktigt jobbat av honom!

  6. Veronica Robin skriver:

    Hihi, jo den känslan är bekant. Jag gick ute på Sveavägen när jag fick veta att Jimmy klara det och jag bara skrek rakt ut av glädje. Folk tittade lite konstigt på mig minst sagt… Grattis till Dennis 🙂

  7. mon104 skriver:

    Hahahahaha – ja, du är lite urusel på att uppdatera just nu, men vi gillar dig ändå ;))

    Många grattis till sonen! DET är ren och skär lycka!!

    Kramar

  8. Anncathrine / Blommiga Rutan skriver:

    STORT GRATTIS till sonen! Härligt! Minns hur nervös man var när barnen tog sina körkort.

    Tycker inte du är så dålig på att uppdatera, omöjligt att hinna göra det hela tiden!

    Önskar en skön torsdag till dig
    Kram Anncathrine

  9. Therese skriver:

    Åh Grattis till honom och till dig som nu slipper vara nervös! Kram

  10. justlikeacat skriver:

    Grattis till sonens körkort! och vad kul att du uppdaterar igen 😉

    Känn igen press… ingen press alls 😀

  11. dianasdrommar skriver:

    Grattis till Dennis och den stolta mamman 🙂 kram Diana

Kommentera

