Prover

Handlade ett par grejer ifrån Eleven.se och hämtade mitt lilla paket igår. I paketet låg förutom det jag beställt även ett par prover. Det gillar jag! Tycker det känns lite extra lyxigt och känner mig även lite speciell (även fast de såklart skickar med prover till alla). Det behöver inte vara så mycket eller dyrt men en liten, liten grej som man får extra. Finns även vissa butiker som gör så. De stoppar ner nåt litet prov eller liknande i påsen. Ibland behövs det inte så mycket för att göra i alla fall mig glad!
Bland annat låg denna lilla, lilla bodylotion i paketet. Ett märke som jag inte testat innan (smart där att kanske få sälja mer) men som jag gillade för den heter Summer Shine och har lite lite shimmer i sig.

Idag efter jobbet ska jag göra nåt riktigt kul. Jag ska träffa en bloggvän för första gången. Vem det är berättar jag imorgon! En ledtråd, hon är en riktig pingla, så vacker! Kan ni gissa??

Ha en finfin dag!  //  Kram

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Prover

  1. Majvors Memoarer skriver:

    Åh jag älskar också att få det där lilla extra när jag shoppar, i butik eller via nätet! Kram

  2. Channal skriver:

    Där är vi lika du och jag! Jag blir jätteglad för små prover… alltid spännande att få prova!

    Hahaha… söt du är =) En vacker pingla det är du med!! Tack för en mysig träff! Tiden gick fort! Nästa gång tar vi Sahra med och gärna Sthlm! Nära för alla! Du är verkligen en lika mysig tjej som din blogg! KRAM Anna

Kommentera

