Dagens "toa"-bild

Hej på er!

Hur har ni det därute i sommarsverige? Själv sitter jag på jobbet och kommer så göra även nästa vecka men SEN har jag också SEMESTER!

Har inget att komma med direkt så jag snor syrrans inlägg idag. Hon har lagt upp en dagens outfit som ni hittar här. Fina Anna brukar kalla sina dagens outfit för dagens hallbild. Då min bild är tagen på en toa på jobbet så fick det helt enkelt bli dagens toa-bild! Anna har så många fantastiska bilder i sina inlägg och är ni nyfikna på att kika in hos henne så finns hennes blogg här.

Det blev en bild med huvud och en utan. Ibland känns det som man är utan huvud, eller hur?! Visst har vi färggranna och klatchiga toaletter?!

Klänning, en gammal sommarfavorit från Indiska. Kofta, en riktigt gammal favorit från Zorbé. Träskor, D for Dasia från Scorett. Armband från Snö.

Nu har jag fått ”leka” en liten stund så nu ska jag jobba igen.

Tjingeling!

 

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Dagens "toa"-bild

  1. Channal skriver:

    Dagens toabild! Haga du är ju för rolig! Ärtig toa 🙂

    Supersnyggt!! Bästa vän är favoritklänningen! Ska besöka din syster! Jobba inte ihjäl dig nu!

    KRAM! Anna

  2. Channal skriver:

    Ha ha inte Haga! Utan haha! Men du skulle kunna vara en prinsessa från Haga! Kram igen!

  3. dianasdrömmar skriver:

    Också en veckas jobb kvar men roligt sådant i form av resor 🙂 kram Diana

  4. Freja skriver:

    Jag är förkyld just nu och ligger hemma och snörvlar, men har drygt två veckor kvar till semestern. Läääängtar! Gillar klänningen skarpt – och mobilskalet!

  5. Iris skriver:

    Det är lite dagens sanning i din dagens toabild, undrar hur många som står så med ajfånerna när de går på toaletten en helt vanlig arbetsdag. Jag kan lätt erkänna att jag ibland är en av dem 🙂 Roligt inlägg!

    kram /iris

  6. ergo sum skriver:

    *ler* Härligt inlägg Pia! Och mycket fina skor!! Om du kikar in till sig ser du att jag gjort detsamma – tagit en bild inne på toan.. Vår toa, men i alla fall… *skrattar*

    kram

  7. Ulli skriver:

    Så fina skor! Snygga vader! Kram

  8. habibijessie skriver:

    Måste bara säga att jag älskar skorna 🙂

  9. ankan67 skriver:

    Jättesnygg!! Och helt klart färggranna toaletter. 🙂 Ha en fin kväll. Kram

  10. shadaim skriver:

    snygga shoes =)

  11. Pipan skriver:

    Oaaa vilka snygga skor. Jag är skogalen. =D Verkligen fina toaletter hörru. =D

Kommentera

