Bröllopsdag!

Idag den 21 juni firar jag och mannen 21-årig bröllopsdag. Det måste väl vara oslagbart va?! 21 år den 21:a! Hurra för oss!!

Förra året den här dagen, när vi firade 20 år, var vi i Turkiet. Den här gången blir det till att fira hemma. Eller fira och fira. Vi ska åka iväg över midsommar men åker inte förrän imorgon bitti så det blir lite god mat och såklart jordgubbar ikväll. Hemma. Enkelt och lättlagat blir det också för vi har köpt varmrökt lax (som vi älskar) och sen blir det romsås och färsk potatis till det och en sallad. Längtar redan till middagen!

Här är vi då, för 21 år sen

Kärlek till alla!

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Bröllopsdag!

  1. Channal skriver:

    Åh Pia Pia! ❤Grattis❤
    Så unga vackra och söta! Tidsenligt bröllop! Minns alla bröllop jag gick på i slutet av 80-talet! Många som idag är kraschade! Sorgligt! Så GLAD att ni fortfarande har varandra, LYCKA! Fortsätt vara rädda om varandra! Länge leve kärleken❤ Ha en underbar dag och en fin midsommar!

    ❤KRAM❤ Anna

  2. Helena Östling skriver:

    Stort grattis på er bröllopsdag!!!
    Hoppas ni får en bra dag och en trevlig middag i kväll. Kan knappt fatta att ni varit gifta så länge, men vad mysigt.
    Kram Helena

  3. justlikeacat skriver:

    Åh vad gulligt! Vad kära ni ser ut!
    Stor kram och trevlig midsommar!

  4. Freja skriver:

    Grattis! Ni ser så söta och lyckliga ut på bilden, en riktigt varm känsla!

  5. ergo sum skriver:

    *ler* Åhhh vad söta!!! Många grattis Pia! Nästa år firar vi 18 år den 18:e mars… Jösses kors vad tiden går!

    Kramar

  6. Majvors Memoarer skriver:

    Åh vad fina ni är, stort grattis och hoppas ni får en underbar Bröllopsdag och Midsommar, Kram

  7. majamelon skriver:

    Vilket härligt foto! Och stort grattis på bröllopsdagen =)
    Kram

  8. ankan67 skriver:

    Wow, 21 år inte dåligt!! Grattis. Ni var ju hur vackra som helst. Kram

  9. Veronica skriver:

    Svar: det rosa lacket är Nails Inc, fick det med Glossyboxen i maj. Snygg färg, urdålig kvalitet trots superbästa överlacket Seche Vite!

Kommentera

