Cykelresa i Provance

Ooops, fick en liten påminnelse om att jag lovat visa bilder från cykelresan men faktum är att jag väntat (och väntar fortfarande) in lite bilder från det paret som vi åkte med. Vi fotade en massa och ibland på olika saker. Nu har jag inte fått deras bilder än men jag kör en liten bildkavalkad här så länge. Bra så Sahra?!

Skriver inte nÃ¥gon bildtext men vi hade en superresa men tyvärr otur med vädret. Därav lite halvdassiga kort…

Sista dagen bjöd dock på strålande sol så de bilder som har blå himmel är tagna sista dagen.

Varsågoda!

Så! Är det något ni undrar så varsågod att fråga så ska jag svara efter bästa förmåga.

Skön söndagkväll!

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Cykelresa i Provance

  1. Freja skriver:

    Ser fantastiskt fint ut! Och god mat…

  2. Majvors Memoarer skriver:

    Åh vad härligt! Kram

  3. Sahra skriver:

    Är det en dessert det runda röda? Ser spännande ut. Så trist med vädret. Men det verkar vara generellt för hela Europa. Pissommar. So far. Hur många mil blev det? Hur var det med övernattningarna. Hade ni bokat det i förväg? Fungerade allt som det skulle? Alla bokningar och stopp. Skedde ngt oplanerat eller följde ni ursprungsplanen? Du hör. Jag har massor av frågor. Vi måste träffas så vi kan avhandla allt som hänt senaste tiden. Kram

  4. Köpenhamns morsan skriver:

    naaajs:-)

  5. Channal skriver:

    Vackra bilder! Olivlundar, stenbyar… dramatiska moln! Kul med lite annorlunda semester! Du och Hanna får solsemester snart! Omväxling förnöjen! Sen vinter Thailand! KRAM Anna

  6. dianasdrömmar skriver:

    Härliga bilder kram Diana

  7. Ulli skriver:

    Skriv din kommentar här!Härligt med lite Frankrike bilder.
    Tack det gick bra igår. Behövde mest vara där.
    Kram

  8. justlikeacat skriver:

    Gud vad vackert! Vilken upplevelse det måste ha varit! Och vad bra ni måste ha sovit!
    Jag menar frisk luft och trötta ut kroppen ordentligt! Underbart! Det där skulle jag också vilja göra!

  9. ankan67 skriver:

    Ser underbart ut!! Vad sugen jag blev på en sådan resa. Kram

  10. Anncathrine / Blommiga Rutan skriver:

    Äntligen! Har kikat in efter dina Provence bilder lite då och då!
    Ser underbart ut, blir såååå sugen. Men nu har vi bestämt att det inte blir något Frankrike den här sommaren.
    Kanske till nästa år , Provence är ju underbart, precis som södra Frankrike med Nice, ST Maxime mm.
    Jättefina bilder, jätteroligt att få se!

    Kram

  11. ergo sum skriver:

    Jamen äntligen Pia! Och vilka underbara bilder. Förstår att ni njöt av resan.. Tack för att du lagt upp dem i bloggen!

    Kram

Kommentera

