Kär

Pust, nu är allt studentfirande avklarat och allt gick hur bra som helst. Hade toppenväder och många glada gäster och nöjd och glad son så det kunde inte bli bättre än så. Återkommer lite mer ingående i ett eget inlägg.

Nu måste jag ju bara kolla med er om ni har nån bra sida som säljer parfym billigt. I senaste Glossyboxen fick jag en liten flaska bodylotion och ett doftprov på Viktor & Rolfs Flowerbomb och jag är kär!! Luktar så himla gott. Sonen tycker den luktar ”dyrt”. Nu köper jag av princip inte parfym i vanliga parfymbutiker då jag tycker det är onödigt dyrt. Därför är min fråga om någon har något bra tips på någon internetbutik som säljer billigt. Ska visserligen till Arlanda och taxfreen där innan Turkietresan men det är ju 36 dagar dig (fick jag just reda på av Ving) och jag vill ha den NU!

Återkommer snart igen!

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Kär

  1. Anncathrine / Blommiga Rutan skriver:

    Skriv din kommentar här!
    Hej Pia!
    Samma parfym smak, verkar det som!
    Köpte den första gången för fyra år sedan, och sedan har jag köpt en flaska varje sommar! Den är helt underbar! Men jag har köpt den i parfymbutiken så jag har inget bra tips.
    Så härligt att allt gick bra med studentfirandet!

    Tack för din rara kommentar om lilla barnbarnet!

    Kramar Anncathrine

  2. Eva Olsson skriver:

    Hej Pia!
    Kolla på parfym.se
    Kram Eva O.

  3. Channal skriver:

    Så härligt med student! Festligt och många förväntningar om framtiden! Så fin son har du också!

    Googla på doften så kommer sajterna upp! Jag har shoppat på beautyplanet, nordicfeel, eleven.se och kicks.se! Måste lukta på den!

    KRAM Anna

  4. Freja skriver:

    Härligt att hitta en parfym som doftar rätt! Själv avstår jag från parfym för tillfället eftersom en av våra katter är parfymallergiker, har inte köpt parfym på mer än fem år, så jag har inget tips.

  5. Pipan skriver:

    Luktar dyrt, ha ha. Nä tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Jag använder inte parfym. Mamma badar i det däremot. =D

    Roligt med studentfirande. Det är verkligen nåt speciellt.

  6. ergo sum skriver:

    Så trevligt att kika in här hos dig Pia! Härligt att ni fick ha student och skolavslutningar i fint väder. Här var det rent bedrövligt..

    Jag använder inte parfym själv – bara ytterst sällan, men kan förstå din lycka över en ny favoritdoft.. *ler* Hoppas du hittar den!

    Ha en finfin dag ! Kramar

Kommentera

