Hipp Hurra!!

Idag fyller världens bästa, finaste, sötaste, gulligaste, raraste, klokaste och sa jag bästa..?? vackraste flickebarn 17 år!

Och vem är då denna enastående tjej? Vår dotter Hanna såklart! Den bästa dotter och syster man kan tänka sig faktiskt!

Hon har firats med paket på sängen. I paketen fanns lite smått och gott men framför allt fanns där en liten resa. Hon ska få åka med sin bästa mamma till Side i Turkiet en vecka i sommar. Hurra!! Ni förstår att mamma tyckte väldigt synd om Hanna. Mamma och Pappa åker nämligen till Frankrike nu och sen planerar de även in en solsemester i vinter. Storebror har redan varit på Teneriffa i år och kommer också att åka till Magaluf senare i sommar. Det var bara lilla Hanna som inte hade någon resa att se fram emot och så kunde vi ju inte ha det! Eller hur…?! Så, nu har även Hanna en resa inbokad i kalendern. Med sin mamma. Till Turkiet. Inte dumt. Inte dumt alls!

Grattis till världens bästa Hanna!!

Kram

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Hipp Hurra!!

  1. justlikeacat skriver:

    Vad härligt! Då blev hon säkert glad! och jättefin bild. Förstår att du är stolt.

    Kram!

  2. sahra skriver:

    Hipp hipp hurra för finaste Hanna idag. Och vilken bra present sen då. Förstår att mamma ehhh förlåt Hanna är överlycklig. Kram

  3. Anncathrine / Blommiga Rutan skriver:

    Skriv din kommentar här! Stort Grattis då till Hanna!
    Vilken vacker dotter du har! Jättesöt, tur att du följer med till Turkiet och vaktar henne! Vilken bra present!
    Önskar en riktigt trevlig fortsättning på firandet i kväll.

    Kram Anncathrine

  4. Bara hoppfull skriver:

    Tiden går så fort!! 17 år… Hoppas ni får en fantastisk resa till Turkiet när det bär iväg!
    Kram V

  5. Channal skriver:

    GRATTISKRAM till din fina söta Hanna! Mysigt med mordottersemester!

    Ha en fin kväll med födelsedagsfirande!

    KRAM Anna

  6. Freja skriver:

    Hälsa o gratta! Och vilken snäll mamma du är som ”offrar” en vecka för att åka med henne till Turkiet 😉

  7. ergo sum skriver:

    *ler* Förstår att du är upptagen idag!! Då världens bästa tjej fyller år!!!! Många grattis! Och snällt att du nu är sååååååå bussig och åker med henne till Turkiet! 😉

    Hoppas att det annars också är bra?! Du Pia – du har en utmaning att hämta inne hos mig – när du orkar och hinner. Kram

Kommentera

