Så kul (och svettigt)!

Nu är det redan torsdag igen. Hej, vad dagarna och veckorna springer iväg.

Äntligen, äntligen, äntligen! Igår var jag på zumba! Har haft ett uppehåll på FEM veckor nu pga den för…..e hälsenan. Har nu gjort fem behandlingar och det är mycket bättre men jag vet inte riktigt om jag kan säga att det är bra än. Det kanske ger sig, hoppas på det. Det var iallafall hur kul som helst att träna igen. Musiken, rörelserna, pulsen, love it! Kan säga att jag var rejält svettig efteråt men lycklig! Att sen hälsenan kändes rejält efteråt ja, det dritter jag i, så det så!

Idag är det nog en helt vanlig torsdag tror jag. Jobbar och sen när jag kommer hem måste jag iväg och handla för kylen är ekande tom. Kan ta ett kort sen så ska ni få se.

Det blev en kortis idag. Nu dags att göra lite nytta på jobbet!

Kram!

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Så kul (och svettigt)!

  1. Pipan skriver:

    Jaaa kort på en tom kyl. =D Sånt är kul.

    Vad fint att du kom iväg på zumban. Det måste kännas verkligen skönt efteråt. =D

  2. dianasdrömmar skriver:

    Ska ni också till Turkiet :)?När och vart?kram Diana

  3. Channal skriver:

    Kul och skönt att du har kommit igång igen! Hoppas nu hälsenan håller! KRAM! Anna

  4. Sahra skriver:

    Kan inte påstå att jag ägde, kände mig mest förvirrad. Still confused but on a higher level liksom. Inte helt lätt att komma in mitt i ett projekt pang på så där. Och min företrädare är vääääldigt gravid och har planerat att jobba en vecka till. Men med tanke på hur hon låter så skulle det inte förvåna mig om hon inte dyker upp imorgon typ. Men så är det en konsult som är där två-tre dagar i veckan och jobbar med testerna, så jag hakar på henne. Det blir nog bra till slut. Kram

  5. ankan67 skriver:

    Underbart att du kan träna igen!! Och att det är fredag imorgon. Ha en fin kväll. kram

  6. justlikeacat skriver:

    Hej! Kul att hitta dej… eller det var nog du som hittade mej. Vad har hänt med din hälsena? har du gått mycket i högklackat?

  7. Anncathrine / Blommiga Rutan skriver:

    Skriv din kommentar här!
    Så härligt att du kan träna igen!

    Önskar dig en skön helg
    Kram Anncathrine

  8. Freja skriver:

    Zumba låter som kul träning!

  9. ergo sum skriver:

    Åhh, vad härligt Pia! Det är hemskt att inte kunna träna när man faktiskt vill.. Och Zumba är otroligt roligt.

    Ha en riktigt härlig fredag Pia. Kramar

Kommentera

