Trist

Japp, det är precis så jag känner med bloggen just nu. Jag har ändå varit den som pushat och peppat till att hänga kvar här och inte ge upp så lätt. Nu känns det ändå som jag förlorat mitt ”hem”. Tycker inte ens det är roligt att gå in och kolla längre. Förut kikade jag in många gånger per dag för att se om någon uppdaterat. Var liksom enklare med portalen. Nu känns det som sagt bara…trist.

Antar att jag hänger kvar ett tag till så får vi se vad som händer sen. Eftersom jag är ett miffo när det kommer till teknik så vet jag inte om jag fixar att starta om på något nytt ställe. Hoppas ju fortfarande att det ska bli bra här.

Samtidigt så känns det inte heller som jag vill sluta blogga. Tycker det är så fin gemenskap oss bloggare emellan och jag har fått lära känna fantastiska människor vilket jag är oerhört tacksam över.

Aja, tiden får väl utvisa hur det blir.

Önskar er alla en finfin fortsättning på denna 1 mars!

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Trist

  1. Sahra skriver:

    Jag förstår faktiskt inte vad Veronica och hennes kollegor tänkte på. Hur resonerade dem när de gjorde den här förändringen. De måste väl ha förstått att många slutar gå in och läsa bloggar. Det är fullkomligt ointressant med de åtta senaste. Blogger är jättelätt. Säkert mycket enklare än det är här och du har fler valmöjligheter. Jag hjälper dig mer än gärna om du bestämmer dig för att starta en blogg på blogspot. Kram

  2. Freja skriver:

    Jag tycker att det fungerar bättre nu, och enligt ryktet ska det snart gå att se fler än 8 inlägg på ”senast uppdaterade”, så jag stannar kvar, det känns hemtamt och bra!

  3. Channal skriver:

    Visst har vi fått en fin gemenskap tack vare bloggen! Go fredagskram till dig Pia! Anna

  4. Pipan skriver:

    Ååå ÄNTLIGÄÄÄN kom jag in på din blogg. Jag har inte kunnat söka fram den eller nånting.

    Ja jag tycker inte om förändringar. Särskilt inte som de inte fungerar. Lite mackel får man ju räkna med men det här blev lite väl mycket. Ja ja, man får hålla ut.

  5. ankan67 skriver:

    Hoppas du håller ut. Jag tror att det kommer att bli bättre. Men förstår om folk börja misströsta, för det har ju varit strul för många ett tag nu. Ha en skön söndag. Kram

  6. Majvors Memoarer skriver:

    Ja hoppas du blir kvar! Kram

Kommentera

