Glossy Box igen

Det är flera som frågat vad Glossy Box är och hur det funkar och vad det kostar. Det är en prenumeration på skönhetsprodukter. Allt från hårvård, hudvård, smink, doft mm. Den kommer en gång i månaden och kostar 139,- I boxen finns fem produkter i mindre storlek och meningen är att man ska testa både nyheter och produkter som redan finns på marknaden.

Gå in på glossybox.se om ni är nyfikna. Där finns all information! (Har tyvärr inte lärt mig hur man länkar…)

Här skiner solen idag igen, nice, nice!

Kram

 

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Glossy Box igen

  1. wilma skriver:

    Tack för att du är en fin bloggvän….ja, jag lever, men har tappat bort tråden i min blogg, men tittar in ibland, saknar skrivandet, letar efter lusten, får se om det återkommer, kram!

  2. curlingmamman skriver:

    Kul att prova nya produkter 🙂 kram

  3. Bara hoppfull skriver:

    Kolla in verktygsfälten ovanför skrivrutan (se till att du är på Visuellt läge-fliken, inte HTML). Klicka på ikonen som ser ut som en kedja, då öppnas ett fönster där du skriver in länkadressen. Plättlätt!

    Eller läs här: http://blogg.amelia.se/manual/2010/12/06/lanka/

    Kraaaam!!

    PS (Glossybox lät spännande! Bra produkter???)

  4. Freja skriver:

    Jag köper inte produkter för så mycket pengar på ett halvår, jag hör nog inte till målgruppen. Men jag vill oxå ha ”present” i fin förpackning, måste hitta nått annat att prenumerera på!

Kommentera

