Lunchshopping

Var ute en snabbis på lunchen och shoppade en liten del av det som stod på min lista.

Det var bla nya produkter till mitt ansikte. Det blev rengöringskräm, ansiktsvatten, dagkräm och en foundation. Fick också med mig två bastoppar med färgmatchade strumpbyxor och en nagellacksremover. Allt till en summa av 1430,- Som hittat va?! Tänker inte avslöja än vilket märke jag köpte men det kommer ett bildbevis senare (när jag är hemma och kan fota). Det känns bra och jag hoppas på det.

Är också ute efter en höstjacka och ett par skor. Kollade runt som hastigast på jackor men det finns ju inga som är lagomhösttjocka. Alla är vintertjocka. Hittade en på Esperit som jag måste prova sen, hann inte det på lunchen, får väl se om den är bra på. Ja, så det blir en sväng till på stan, efter jobbet också.

Återkommer!

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lunchshopping

  1. bullmamman skriver:

    Ja, absolut: som hittat 😉 Vi har haft frost flera nätter men så plötsligt blev det 14 grader varmt. Inte lätt att klä sig den här säsongen. Kram /N

  2. paulina skriver:

    Jag säger ingenting jag. Jag köpte hö i förrgår för 1000 spänn. Det tyckte jag var billigt =D

Kommentera

