Snodd lista

Har sett den här listan på några ställen nu och eftersom jag inte har någon som helst inspiration att skriva nåt inlägg så kör vi listan. Denna snodde jag hos Anna Channal.

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

  1. Vad heter du? Pia
  2. Ett ord på fyra bokstäver: Puss
  3. Flicknamn: Paulina
  4. Pojknamn: Peter
  5. Yrke: Pilot
  6. Färg: Plommonlila
  7. Klädesplagg: Pyjamas
  8. Mat: Pannkaka
  9. Sak i badrummet: Peelingkräm
  10. Plats/stad: Phuket
  11. En orsak att vara sen: Panikångest
  12. Något man skriker: Piss
  13. Film: Pretty Woman
  14. Något man dricker: Päronkonjak
  15. Band: Pet Shop Boys
  16. Djur: Pappegoja
  17. Gatunamn: Petterslundsvägen
  18. Bil: Porsche
  19. Sång: Pepita dansar
  20. Känd person: Peter Jöback
Känner du dig utmanad och har inget att göra?
I morgon ska jag för övrigt ÄNTLIGEN gå på dejt med Sahra och Veronica igen! Längtar…
Kram
Bjuder på en bild tagen den 23aug 2010
Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Snodd lista

  1. sammelsurium skriver:

    Där ser man. Mamma sa att du skulle komma. Trodde du skulle åka tåg- Kram

  2. paulina skriver:

    Kul lista du och så mitt namn med där på ett hörn. =) Såå jäkla fin bil. Suck…

  3. Tootsie skriver:

    Den har jag snott från Asta men inte hunnit göra ännu, behöver tänka tror jag!

    Rolig är den….

    Ha en fin kväll och en trevlig träff i morgon1
    Kram

  4. Freja skriver:

    Jag har den listan liggande på lut….. Plommonlila, den färgen köper jag på mig tyg å prylar i, för när vi väl når gillestugan med renoveringen så ska den ha mycket plommonlila….

  5. Tootsie skriver:

    Gomorron,

    ha en bra dag nu och, nej då idag blir det bara ett antal vändor till tippen!

    Hälsa tjejerna!

    Kram

Kommentera

