Ansträngande

Ja, här ska ni få se vad ansträngade det är att vara hundvakt:

Vilka slappisar va?!

Här fortsätter semesterdagarna att rulla på. Vi gör inte något särskilt faktiskt. Småpysslar med lite av varje och gör det vi har lust med. Tyvärr går det inte så bra att göra det jag allra helst vill göra på min semester, nämligen sola, men det får gå ändå.

Vi åker till Öland i slutet av veckan och med nyinköpta brassestolar i bagaget så kan det väl inte bli annat än sol?!

Ha nu en bra dag och var rädda om varandra. Tänker såklart också på alla drabbade i Norge ❤

KRAM!

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Ansträngande

  1. sammelsurium skriver:

    Hoppas det lockar fram lite sol! Är ju inte så långt från oss, Öland alltså… Vilken kamping ska ni till? Eller ska ni med…hm dom ni brukar…? KRAM Vi hade en bra dag!

  2. Bara hoppfull skriver:

    Ja den hunden ser väldigt krävande ut…

    Och det är vita Vagabond jag ska ha, med kilklack och två remmar. http://blogg.amelia.se/barahoppfull/2011/05/sa-var-det-det-dar-med-skor/
    Tack för tipset, inte hunnit gå med dem ännu pga min stukade fot plus något jag nu vet heter bencystor. Fick tips att testa typ Voltarengel för att stå ut en hel kväll, måste testa det!

    Kraaaam!

  3. Jane skriver:

    Usch!!!
    Jag blir alldeles svettig när jag ser din jobbiga hund. Haha
    Hoppas att ni får det bra på Öland.
    Kramar i massor / Jane

  4. sahra skriver:

    Kram och förta dig inte nu på semestern. Du får snart mail. En liten fråga bara som inte passar sig att yppa här :). /S

  5. Tootsie skriver:

    Fina voffsingar och lätt passade, då…….
    Ingen sol här heller bara regn och mera regn!

    Tack…

    Sköt om sig!
    Kramar

  6. Channal skriver:

    Åh så gullig o tussig! Ser mysigt ut att vara hundvakt!
    Skön semester till dig! KRAM Anna

  7. Freja skriver:

    Slappisar kanske, men riktiga sötisar oxå!

  8. Tootsie skriver:

    Hoppas att ni har det bra där på Öland?

    Kram

  9. habibijessie skriver:

    Haha ser jättejobbigt ut! 😉

    stor kram

  10. dinky skriver:

    Hej Kakaobönan,

    är detta du?
    // Najlos/ lojsan

Kommentera

