Naken

Eller som Maria Montazami skulle säga, exposed, rädd och nervös

Nej, kanske inte riktigt så illa men jag har inte något nagellack på tårna idag och då känner jag mig naken. Har alltid målade tånaglar på sommaren. Satt i fotbad igår kväll och filade och fixade lite och tog då såklart bort det gamla. Tyckte det blev så sent när jag var klar så jag iddes inte måla på nåt nytt. Det ska jag göra när jag kommer hem för det går ju inte an att gå omkring och känna sig naken.

Tack för synpunkter på förra inlägget om Amelia-tidningen. Jag prenumererar på den sen många, många, många år tillbaka. Det liksom går av bara farten. Har även Lantliv som är min älsklingstidning. Ibland Drömhem, Sköna hem, ToppHälsa och periodvis köper jag ALLA inredningstidningar och även en del mattidningar men det går i perioder. Har provat nån gång att inte förlänga pren på Amelia men då känns det tomt. Nu ska jag nog överväga det igen, kanske…

Kram!

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Naken

  1. sammelsurium skriver:

    Nämen det går ju inte att ha nakna tånaglar! Mitt börjar bli avskavt så senare idag ska de få ny färg. Jag är så elak att jag tycker att andras tånaglar ser nakna ut utan lack. Kram

Kommentera

