Bilder

Här överfalls vi av risregn. Det är lillasyster Sammelsurium som står precis bakom mig med glasögon.

Bildcollage

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Bilder

  1. Vackra pasteller! Ska fixa till mitt inlägg å det snaraste.

  2. bullmamman skriver:

    Å, vad fint. Tack för att du delar med dig av din stora dag. Och vackert skrivet om ert förhållande. Jättefint. Kramar /N

  3. Bara hoppfull skriver:

    Fin historia och fina bilder. Hm, konstigt med taggningen, jag fixar det åt dig 🙂

  4. paulina skriver:

    Vad fina =) Menar du Sammelsurium här på bloggen? Är det din syster? Jag blir avis på alla er som är gifta.

  5. Tootsie skriver:

    Sv………Tack, det känns som om eländet aldrig tar slut!

    Så fina ni är och trevligt att du delar med dig av både bilder och text.

    Ha en fin kväll!

    KRamar
    Helen

  6. Channal skriver:

    SÅ FINA NI VAR!!! Härliga bilder i 80-tals bröllop! Du var så vacker och lillasyster så söt o fin!

    Hahaha… nja jag kommer INTE blända några tjejer på Rivieran men du är ju för söt goa du!!
    Den klänningen skulle passa dig perfekt, ja den köpte jag på Esprit! Så härliga apelsinfärger som en akvarell!

    KRAM Anna

  7. Freja skriver:

    Härliga bilder! Vacker brud!

  8. beatamoroten skriver:

    Jösses vad fina ni var:)) Härliga bilder!!
    Kram //B

  9. pihlan skriver:

    Har jag varit blind eller har det framgått tidigare och jag har missat det!! Är älskade Sammelsurium din syster!! Jag blir gladchockad!! Hon betyder så mycket för mej!! puh,..
    Är du också en gråterska!?
    Ska vi bli proffesionella och anmäla oss till olika evanemang! ha-ha-ha!! Kram Pihlan än är undrens tid inte förbi!!

  10. lena70 skriver:

    Är ni syskon?? Det hade jag ingen aning om..Jättefina bilder!!.Brukar läsa din systers blogg med, men då visste jag inte att ni var släkt..Kram på dig!!

Kommentera

