Utmaningen nr 15, tema Kärlek

Störst av allt är kärleken!

Det finns olika typer av kärlek. Den verkliga, innerliga och äkta kärleken som man känner till en partner eller sina barn tex, den är ju den största och vackraste kärleken av alla.

Sen kan man ju, som jag, bli tokkär i en pryl eller ett klädesplagg eller en blomma eller dyligt. Den typen av kärlek drabbade mig igår (händer ganska ofta faktiskt…). Då blev jag nämligen helt galet kär i denna underbara sjal från Ester Elenora. Hade faktiskt kunnat haft dubbeltema idag också eftersom detta med sjalar är lite av ett beroende för mig men det temat sparar jag på tills det är dags. Ni kan ju bortse från att jag ser ut som ett miffo, kolla in sjalen bara!

Nähä, så funkade inte Pixbox nu heller… får leta upp en bild på nätet sålänge, min bild kommer sen.

 Fin va?!

Kram kram!

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Utmaningen nr 15, tema Kärlek

  1. Bara hoppfull skriver:

    Jag håller på att bli galen på Pixbox. Det är helt slumpmässigt, ena minuten funkar det inte och så nästa så är det inga problem. Gissa om jag är på dem som en hök…!

  2. Sahra skriver:

    Japp. Jättefin. Var hittar man en sådan? /S

  3. curlingmamman skriver:

    Åh,deras sjalar är underbara.kram

  4. Tootsie skriver:

    Snygg och antagligen en färg som du klär i ……..

    Ha en go fredag!
    KRam

  5. pihlan skriver:

    Just accesoarer, är toppen om man hittar perfekta. De gör allt!! Tycker den är underbar..kram Pihlan

Kommentera

