Den höll!

Ja, alltså hälsenan höll åtminstone detta första zumbapass sen jag startade min stötvågsbehandling av hälsenan. Shit vad kul det var. Jag älskar verkligen den typen av träning. Hög bra musik, hög puls, massa olika steg och rörelser. Skitkul! Nu har jag bokat in mig på ett till zumbapass imorgon men då är det med zumbasticks, små hantlar och en liten annan typ av zumba, ska bli kul att testa. Sen om foten håller har jag också tänkt att ta ett bodypowerpass på lördag fm. Tisdag, torsdag och lördag ska från och med nu bli mina träningsdagar. Bra!

Ooops, nu kommer visst chefen, bäst att jobba!

Tjing!

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Den höll!

  1. sahra skriver:

    Kuligt. Jag skulle inte överleva om jag inte kunde träna. Vad vore livet utan träning. Kram/S

  2. Tootsie skriver:

    Det var väl mycket bra! Håller en tumme att den håller framöver också………men ta inte ut dig för mycket nu så här i början.

    Nästa gång du kikar in här så gå till din adm. sida och in på profil, scrolla nedåt och under där du har mail adressen så skriver du efter det som redan är ifyllt:
    blogg.amelia.se/kakaobnan.
    Så att man kan länka direkt till dig när du tittat in och lämnat fina avtryck!

    Kramar
    Helen

  3. Tootsie skriver:

    Yes! Nu är det rätt……….
    Sen blir det enklare för dig med. För när du har skrivit en kommentar och vill gå tillbakas till ditt egna så klickar du bara på namnet……

    Ha en bra lunch, här blev det skinkmacka med fransk senap!

    Kram

  4. Lotta Norberg skriver:

    Japp…det blir ruska rumpa för mig med ikväll =)

Kommentera

