Det pirrar lite

Aja, tro nu inte att jag menar på ett snuskigt vis! Nejdå, det är inför vår lilla bloggdejt som jag känner mig lite pirrig. Och då är det ändå bara tisdag idag. Alltså jag ska dejta brudarna med stort B. Snygga och smarta och vi ska ses i stan med stort S, alltså vår huvudstad och jag som är en lantlolla. Vojne, vojne…

Äsch då, det kommer att gå jättebra och det ska bli hur kul som helst att träffa Brudarna 🙂

Varmt och soligt har vi här idag också. Av regnet och åskan som härjar i olika delar av vårt land har vi sett nada. Det skulle ju kunna få regna lite på nätterna. Det är ju så himla torrt ute.

Idag ska jag ta en snabbrunda i min lilla stad och kolla klänning till bröllopet. Hittar jag inte nånting jag vill ha så har jag en plan b. Nämligen en gammal klänning som är fin och som jag haft på ett bröllop förut i ett annat sällskap. Kanske i så fall bara blir nya skor 🙂

Ta hand om er!                              

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Det pirrar lite

  1. bullmamman skriver:

    Å, skönt att du har en back-up klänning. Så kanske jag kan sova på nätterna framöver 😉 Roligt, roligt med bloggdejt. Jag har också en om ett par veckor. Helst skulle jag vilja träffa alla er live…Kram /N

  2. Bara hoppfull skriver:

    Jag är också pirrig! Det kommer att bli så bra, vi kommer att prata hål i huvet på varann, skulle jag tro 🙂

  3. Tootsie skriver:

    Nej då, inte behöver du vara pirrig………..det kommer att kännas som om ni känt varandra länge och det kommer att bli så roligt för er! Ha nu en fin kväll! Kramar Helen

  4. Asta skriver:

    Är jätte avundsjuk! Så klart kommer det bli kalas trevligt. Foton förväntas såklart. Kram Asta

  5. Emmy skriver:

    Härligt att det snart är semesterdags! =) Kram

Kommentera

