Min handväska!

Det var ett enkelt inlägg att få till och en kul grej.

Här har vi innehållet i min handväska som jag köpte nu i feb/mars när vi var i Thailand så det är en alldeles äkta oäkta Prada i svart skinn som jag gav ca 400kr för. Gillar den mycket!

  • Brun skinnplånbok
  • Rosa Sony Ericsson telefon
  • Lila Canon Ixux 200IS kamera
  • Lip Care Vitamine E från Body Shop
  • Boken ”Guccikrigen” av Jenny Gucci (ganska bra!)
  • Grönt paraply
  • Liten fickspegel
  • Ett par linser
  • En ask Läkerol Salvi
  • Tandstickor i plast
  • En tom ask Stimorol Fusion
  • 2 bläckpennor
  • 1 tuschpenna
  • 1 påsklämma!
  • 1 påse fishermans friend
  • Div skräp, papper, handlingslistor, kvitton, småpengar

Det var det hela. Men det var för en liten stund sen för tack vare denna lista så har jag nu en städad och fin handväska där tomma askar, handlingskvitton och annat skräp är väck!

Ha en bra dag!  //  Kramar

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 24 år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 22 och dottern är 20 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Min handväska!

  1. Bara hoppfull skriver:

    Vilken bra idé – både lista och handväskstädning på en gång, det måste jag ordna på en gång. Om jag kan göra det lite i skymundan, sitter på jobbet nämligen…

    Och jag gillar att få lite för mycket info, det blir så mycket personligare så 🙂 Man ska vårda sin relation, det är viktigt!

Kommentera

