Kakaobönans julblogg den 18 december

Känner mig trött och lite småkrasslig idag så då drömmer jag mig tillbaka lite.

Skulle inte tacka nej till dettaIMG_4286IMG_4092IMG_3840IMG_4283Made with Repix (http://repix.it)

Drömma går ju! Men vad vore vi utan drömmar..?

Puss, kram och Kärlek

Om kakaobonan67

Jag heter egentligen Pia men har kallar mig för Kakaobönan för att jag älskar choklad. Det är väl därför jag också ständigt brottas med några överviktskilon... Förutom choklad så älskar jag också min familj som består av en man (som jag varit gift med i 26år) och två barn. Eller barn och barn, stora barn. Sonen är 24 och dottern är 22 år. Mina barn är de bästa man kan ha! Jag bor på landet i ett gult gammalt hus och det är också ett av mina intressen. Huset. Jag gillar att pyssla och fixa hemma, att med små medel förändra inredningen efter årstid och humör. Ett annat intresse är förtäring av diverse saker. Förutom choklad då, god mat, gott vin, fikabröd tex. Min blogg handlar om lite av varje, avhandlar inga stora viktiga saker utan lite smått och lite gott! Välkommen!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kakaobönans julblogg den 18 december

  1. Anncathrine skriver:

    Hej! Det är sant, vad vore livet utan drömmar!
    Känner mig också lite småkrasslig, förkyld igen! Var förkyld i fyra veckor, bra i en vecka och nu genomförkyld igen, inte alls roligt jobbar ju varje dag fram till jul. Härliga bilder du bjuder på!

    Kram Anncathrine

  2. sahrabunner skriver:

    Va?! Byta snöslask och zero degrees och blåfrusna fingrar och tår mot det där?
    U are crazy

  3. Jeanette K skriver:

    Det där är härliga bilder att drömma sig tillbaka till!

    Sv; ursäkta att jag inte svarat tidigare, du undrade hur jag hittade dig och jag kommer inte ihåg exakt var men jag såg att du hade kommenterat i någon blogg jag läste och kände igen din signatur ”kakaobönan”. Jag tror att jag följde dig för ett par år sen, och kikade tillbaka igen. Så nu är jag här 😉

    Kram J

  4. Åh vad härligt det ser ut, längtar till sommaren när jag ser dina härliga bilder.
    Ha det fint !
    Kram Pia

Lämna en kommentar